clevis.czSiemensMania | WMmania | VySemNesmite | SiemensMania na Facebooku
EnglishČesky
SiemensMania has a brand new forum
  SiemensMania    Fórum

   Off-line verze  TESTY  Náhradní díly  Podpořte SM  

ÚVOD FÓRUM CHAT
:: Zobrazit téma - Velmi vážný problém s reklamací
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Skupiny uživatelůSkupiny uživatelů   NastaveníNastavení   ChatChat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv 
 BankaBanka   LoterieLoterie   Obchody uživatelůObchody uživatelů   Obchodní důmObchodní dům 

Velmi vážný problém s reklamací
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra -> Siemens SX1
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
dps
pisatel
pisatel

Založen: 22. 09. 2004
Příspěvky: 247

676.28 SMM
PříspěvekZaslal: čt srpen 03, 2006 10:31 am    Předmět: Re: Velmi vážný problém s reklamací Odpovědět s citátem

lukasek napsal:
Ahojte,
26.6. 2006 jsem reklamoval mobil přes službu PPL a mobil mi nebyl do 30-ti dnů vrácen. Bylo mi sděleno že jsem bez práva, protože nemám doklad o vložení do opravy, mám jen doklad od služby PPL. Prosím poraďte co mám dělat. Absolutné newím jak tuhnle situaci vyřešit. Nebyli jste taky v takové situaci. Prosím pomoc. Crying or Very sad Crying or Very sad


Nejdřív zjisti jestli ten telefon má ještě ta PPL nebo jestli ho už předali Siemensu. Nejdřív bych ho hledal u PPL. Právník a soudy by tě stály stejně jako několik Nokií N70.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lubo1
pisatel
pisatel

Založen: 05. 06. 2005
Příspěvky: 290
Bydliště: Praha

715.00 SMM
PříspěvekZaslal: čt srpen 03, 2006 10:39 am    Předmět: Odpovědět s citátem

lukasek napsal:
Díky tohle je fakt super "návod. Applause Určitě to je 30 kalendářních? Já jsem slyšel od lidí, i opačný názor. Ze dvou "mobilek" mám potvrzené že je to pracovních, ale od lidí co znám zas slýchávám opačné názory. Četl jsem i zákony ČR a tam to taky není jasně vysvětleno, takže už nevím čemu mám věřit Brick wall .

Úryvek ze zákona 634/1992 Sb., odstavec § 19:
kód:
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.


Je tam prostě třiceti dnů a nic jestli kalendářních nebo pracovních.




je to kalendarnich..kdyby to bylo pracovnich,tak to tam je napsany..ale kdyz je tam jen do 30ti dnu,tak na 100% kalendarnich..

_________________
S65->SXG75 (FW22) + Kingston 512MB->HTC S730 (Wings) + 4GB MicroSD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
lukasek
badatel
badatel

Založen: 09. 11. 2004
Příspěvky: 176
Bydliště: Třinec

261.00 SMM
PříspěvekZaslal: čt srpen 03, 2006 12:25 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak jsem dneska dostal mob zpět Dancing . Sice pozdě, ale už na ně kašlu. Takže prosím o LOCK.

Závěr:
V telefonu byl vyměněn konektor, přední kdyt (popravdě byl moc odřený a jeho reklamaci jsem ani nežádal), Nový joy, nová klávenice (i po stranách i velká tlačítka dole). BenQ mě překvapil i zklamal. Překvapil tím, že to opavdu všechno opravil a zklamal tím zpožděním.

Díky za pomoc všem.

_________________
Siemens SX1+MMC A-Data 256MB





Naposledy upravil lukasek dne čt srpen 03, 2006 3:24 pm, celkově upraveno 2 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
cuir
ostřílený diskusník
ostřílený diskusník

Založen: 14. 09. 2004
Příspěvky: 526
Bydliště: Brno

3072.76 SMM
PříspěvekZaslal: čt srpen 03, 2006 2:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

lukasek napsal:
Tak jsem dneska dostal mob zpět. Sice pozdě, ale už na ně kašlu. Takže prosím o LOCK.

Díky za pomoc všem.

no a kde teda byla chyba??? kdo pochybil?? PPL nebo servis siemensu??A jeste by me zajimalo kam si to posilal.Jo a mas kartu gold class??

_________________
M35i->C45->M50->C55->S55->M55->SX1

http://cuir.wz.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mio
čestný člen
čestný člen

Založen: 22. 11. 2004
Příspěvky: 1690
Bydliště: UL, jinak vsude jako doma

10930.24 SMM
PříspěvekZaslal: čt srpen 03, 2006 3:20 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Chyba byla ve spozdeni zpusobenem PPL a v tom ze si servis Siemensu nechal celych 30 dni, ackoli v zakone je jasne receno, ze 30 dni je limitni hranice a reklamace by mel byt vyrizena v co nejkratsim terminu.

Jinak mu to uspesne opravili v ramci reklamace.
Bohuzel se chovani servisu s prechodem pod skupinu BenQ-Siemens dost podstatne zhorsilo.


Takze ukonceno a LOCK

_________________
SX1 - Silver (15CZ+1GB PRETEC+ Mio v1.62 + 11,8MB C)
N95-8GB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Toto téma je zamknuto bez možnosti úpravy příspěvků a psaní odpovědí    Obsah fóra -> Siemens SX1 Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory



Powered by phpBB © phpBB Group