clevis.czSiemensMania | WMmania | VySemNesmite | SiemensMania na Facebooku
EnglishČesky
SiemensMania has a brand new forum
  SiemensMania    Fórum

   Off-line verze  TESTY  Náhradní díly  Podpořte SM  

ÚVOD FÓRUM CHAT
:: Zobrazit téma - Tak nám začnou plombovat Siemensy... :-(
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Skupiny uživatelůSkupiny uživatelů   NastaveníNastavení   ChatChat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv 
 BankaBanka   LoterieLoterie   Obchody uživatelůObchody uživatelů   Obchodní důmObchodní dům 

Tak nám začnou plombovat Siemensy... :-(
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Siemens
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bojler
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 10. 12. 2004
Příspěvky: 486

300016.12 SMM

Příspěvky na SM: 110,-
PříspěvekZaslal: čt červen 09, 2005 8:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

naka nalepka me naprosto nezajima, tim ze sem otevrel telefon sem se niceho nedopustil, ot je jenom voditko pro opravare aby vedel ze do toho mozna nekdo vrtal. nenechte se zastrasit. nakejma plombama si muzou polepit celej telefon... Shame on you

cituji:
Další pozoruhodnou právní pověrou na poli reklamací je též eventualita zrušení záruky z důvodů jakéhosi nedodržení záručních podmínek, porušení pečeti na zboží apod. Prodávající není oprávněn jakkoli měnit v neprospěch kupujícího jeho zákonná práva vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží. Proto vůbec nepřipadá v úvahu zrušení záruky ze strany prodávajícího jako určitá forma trestu za jednání kupujícího. Není možné říci – či snad dokonce písemně stvrdit – zánik záruky jen proto, že kupující například sloupl pečeť, která se nachází na zadní straně výrobku, na baterii apod. Umístění pečetí může být pro prodávajícího jakýmsi vodítkem: je-li pečeť nedotčena, je jasné, že přístroj nebo jeho část nikdo neotevřel, a proto lze reklamaci bez dalšího přijmout. Pokud je ale pečeť porušena, i tak je prodávající povinen reklamací se zabývat. Odmítnout její vyřízení může jedině tehdy, jestliže prokáže, že kupující reklamovanou vadu způsobil (například zásahem do přístroje nebo jeho nesprávnou obsluhou).

zdroj: www.mobilmania.cz

_________________
2002 C35i -> 2003 C55v24 -> 2004 S55v20 -> 2005 S65v58 -> 2006 EL71v38 -> 2007 EL71v45 + S65v58 -> 2008 EL71v45 + S65v58 -> 2009 EL71v45 -> 2010 EL71v45 patches revival -> 2013 dualSIM a konec Siemensu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
peeero.p
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 21. 02. 2005
Příspěvky: 467
Bydliště: Praha

2061.00 SMM
PříspěvekZaslal: čt červen 09, 2005 8:49 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

no to se ale nedela. tak rekneme: no, ja sem ten mobil omylem rozsrouboval a on mi zniceho nic spadnul na zem, kde byl nuz. Think Brick wall
_________________
Siemens C65 -> MT50 -> C65 -> ME75

VODAFONE
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
diablo
táta fóra
táta fóra

Založen: 29. 11. 2004
Příspěvky: 1442
Bydliště: Tonbridge (GB)

7861.00 SMM
PříspěvekZaslal: čt červen 09, 2005 10:43 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Taketo veci sa vzdy dali "obist". A kym su ludia taky, aky su, dovtedy sa bude obchadzat co sa len da. A zaruka ma tiez moc netrapi.
_________________
M35 upravena -> MT50 tuned-> MC60 -> M55 fw10 ->fw11 ->fw91 (+patche) ->dead -> SX1 fw13 ->fw15 uk-de-ru ->fw15 uk-cz-sk + themes +1GB Pretec

For Blood is Life...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Whitek
administrátor
administrátor

Založen: 06. 10. 2004
Příspěvky: 1015
Bydliště: Praha 8

41313.42 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 9:44 am    Předmět: Odpovědět s citátem

peeero.p napsal:
no to se ale nedela. tak rekneme: no, ja sem ten mobil omylem rozsrouboval a on mi zniceho nic spadnul na zem, kde byl nuz. Think Brick wall


V servisech jsou sice mene inteligentni, ale to je asi preci jenom podcenujes

Me to zatim nechava v klidu, protoze se na TP necitim...

_________________


SM
Podpořte SiemensManii | Trička SiemensManie | twitter @VitekJezek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
Krokodýl
čestný člen
čestný člen

Založen: 26. 01. 2004
Příspěvky: 4749
Bydliště: Velké Žernoseky

14921.78 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 10:10 am    Předmět: Odpovědět s citátem

BEZY napsal:
No, tady jde spíš o to, co se píše v článku-opatření před šedým dovozem, jednoduché rozlišení mezi ne a originálním příslušenstvím atd.


Tady bych ten důvod neviděl. "Šedý" dovoz bude stále, a budou se vozit telefony příslušensvtí včetně pečetí, protože se vozí originály, ne nějaké plagiáty. Pečetě budou myslím jednotné pro všechyn výrobky a země. Pokud by bly pečetě "národní" tak potom ano.

_________________
Zálohovat, zálohovat, zálohovat!!!
Siemense / historie
M35i > ME45i > M55 > M65 + SX1 /už ne :-(/ > M55 > CX70 + S65repase> S75

WinMobile
"`XDA` Orbit2" --> HTC Touch Cruise ---> HTC Diamond 2, WM6.1, SDHC 8GB ....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Ricky
(člen klubu SM)
řád zlaté antény
(člen klubu SM)<br>řád zlaté antény

Založen: 29. 12. 2004
Příspěvky: 969
Bydliště: Havířov

5862.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 11:36 am    Předmět: Odpovědět s citátem

bojler2 napsal:
naka nalepka me naprosto nezajima, tim ze sem otevrel telefon sem se niceho nedopustil, ot je jenom voditko pro opravare aby vedel ze do toho mozna nekdo vrtal. nenechte se zastrasit. nakejma plombama si muzou polepit celej telefon... Shame on you

cituji:
Další pozoruhodnou právní pověrou na poli reklamací je též eventualita zrušení záruky z důvodů jakéhosi nedodržení záručních podmínek, porušení pečeti na zboží apod. Prodávající není oprávněn jakkoli měnit v neprospěch kupujícího jeho zákonná práva vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží. Proto vůbec nepřipadá v úvahu zrušení záruky ze strany prodávajícího jako určitá forma trestu za jednání kupujícího. Není možné říci – či snad dokonce písemně stvrdit – zánik záruky jen proto, že kupující například sloupl pečeť, která se nachází na zadní straně výrobku, na baterii apod. Umístění pečetí může být pro prodávajícího jakýmsi vodítkem: je-li pečeť nedotčena, je jasné, že přístroj nebo jeho část nikdo neotevřel, a proto lze reklamaci bez dalšího přijmout. Pokud je ale pečeť porušena, i tak je prodávající povinen reklamací se zabývat. Odmítnout její vyřízení může jedině tehdy, jestliže prokáže, že kupující reklamovanou vadu způsobil (například zásahem do přístroje nebo jeho nesprávnou obsluhou).

zdroj: www.mobilmania.cz


njn, v těch servisech bývají někdy pěkné sv*ně... Evil or Very Mad Nejen u mobilů, ale i o notebooků se ani nemusíš pokoušet reklamovat, protože jim stačí říct, že do přístroje vnikla neznámá kapalina a máš po záruce a nevyvrátíš jim to... Brick wall Brick wall Brick wall

_________________
Autor Matikáře a brzda Fyzikáře. Zakládám svůj nový portál o Výdělcích na netu a Java aplikacích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
koscik
řád zlaté antény
řád zlaté antény

Založen: 09. 12. 2004
Příspěvky: 998
Bydliště: Táborská kolonie

5862.50 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 11:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ricky napsal:
bojler2 napsal:
naka nalepka me naprosto nezajima, tim ze sem otevrel telefon sem se niceho nedopustil, ot je jenom voditko pro opravare aby vedel ze do toho mozna nekdo vrtal. nenechte se zastrasit. nakejma plombama si muzou polepit celej telefon... Shame on you

cituji:
Další pozoruhodnou právní pověrou na poli reklamací je též eventualita zrušení záruky z důvodů jakéhosi nedodržení záručních podmínek, porušení pečeti na zboží apod. Prodávající není oprávněn jakkoli měnit v neprospěch kupujícího jeho zákonná práva vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží. Proto vůbec nepřipadá v úvahu zrušení záruky ze strany prodávajícího jako určitá forma trestu za jednání kupujícího. Není možné říci – či snad dokonce písemně stvrdit – zánik záruky jen proto, že kupující například sloupl pečeť, která se nachází na zadní straně výrobku, na baterii apod. Umístění pečetí může být pro prodávajícího jakýmsi vodítkem: je-li pečeť nedotčena, je jasné, že přístroj nebo jeho část nikdo neotevřel, a proto lze reklamaci bez dalšího přijmout. Pokud je ale pečeť porušena, i tak je prodávající povinen reklamací se zabývat. Odmítnout její vyřízení může jedině tehdy, jestliže prokáže, že kupující reklamovanou vadu způsobil (například zásahem do přístroje nebo jeho nesprávnou obsluhou).

zdroj: www.mobilmania.cz


njn, v těch servisech bývají někdy pěkné sv*ně... Evil or Very Mad Nejen u mobilů, ale i o notebooků se ani nemusíš pokoušet reklamovat, protože jim stačí říct, že do přístroje vnikla neznámá kapalina a máš po záruce a nevyvrátíš jim to... Brick wall Brick wall Brick wall


Muj nazor na vec je nasledujici: Vsechno je vec komunikace a vztahu mezi lidmi. Pokud chodite mezi lidi a nejste pouha troska zirajici na svet zpoza zare elektronu z monitoru, nejni problem si o cloveku od ktereho si chci neco koupit zjistit jakej je. A kdyz prijdu s byt opravnenym pozadavkem na reklamaci ke komukoliv a zacnu se ohanet paragrafama, tak v drtive vetsine udelam veci jen horsi. Kdybych ja neco prodaval a prisel ke me nejaky parchant s vytistenym clankem mavajici prede mnou zalobama a paragrafama tak mu tak zatopim, ze se nestaci divit. Zatopim nemyslim nejaky svinarny, ale vzdyt vite co... Je strasne IN mluvit s ohledem na tuhle problematiku o extremech (totalne zly, neschopny a sprosty prodejce neuzna reklamaci hodnemu modrookemu chlapeckovi ktery si od nej za celozivotni kapesne koupil telefon). Kdyz se ale podivame mezi lidi, tak zjistime ze takovychhle situaci (a situaci pri kterych musime vytahovat paragrafy a zaloby je minimum. Prodejce kterej je svine neprodava tolik jako slusnej a lidi o tom vi. 9/10 prodejcu nejsou idioti a vi, ze kdyz chteji mit uspech tak aroganci nic neziskaji... Ano mnohdy je dobre napr. upozornit treba na reklamacni lhutu, nebo utnout pokusy o zkraceni zarucni doby a tak, ale v zadnem pripade se nevyplati chovat se povysene, arogantne. Jak na jedne strane, tak i na druhe... Slusne nepovysene chovani dokaze vic nez clanek na mobilmanii.

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
koscik
řád zlaté antény
řád zlaté antény

Založen: 09. 12. 2004
Příspěvky: 998
Bydliště: Táborská kolonie

5862.50 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 11:49 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jeste dodam jednu vec: Ve spolecnosti panuje presvedceni ze zly muze byt vzdy jen prodejce. To je ale moc velky omyl, panove. Ja osobne si myslim ze vykuku a vycuranku kteri zneuzivaji reklamaci je daleko vic jak levych prodejcu. Znam napriklad cloveka kterej si uz asi 5 let nekoupil novy boty! Vzdycky pocka az bude tejden, dva do konce zarucni doby a jde si pro novy. A vzdycky mu to projde! Samozrejme ze vam nepovim jak to dela ale o to nejde...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Ricky
(člen klubu SM)
řád zlaté antény
(člen klubu SM)<br>řád zlaté antény

Založen: 29. 12. 2004
Příspěvky: 969
Bydliště: Havířov

5862.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 11:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No ale vraťme se k tématu... Já se žádných plomb nebojím (kromě zubařových Embarassed Anxious ), protože já si svou C65 budu opatrovat a doufám, že mi vydrží aspoň tak dlouho jako ta Motorola před ní... wink Angel P.S. A do servisu bych s ní nešel... Věřím, že tady na SM umíte to co oni tam (kromě měnění kus az kus Laughing ) 8)
_________________
Autor Matikáře a brzda Fyzikáře. Zakládám svůj nový portál o Výdělcích na netu a Java aplikacích.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
BEZY
čestný člen
čestný člen

Založen: 20. 07. 2004
Příspěvky: 4348
Bydliště: Karlovy Vary

81.16 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 1:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Krokodýl napsal:
BEZY napsal:
No, tady jde spíš o to, co se píše v článku-opatření před šedým dovozem, jednoduché rozlišení mezi ne a originálním příslušenstvím atd.


Tady bych ten důvod neviděl. "Šedý" dovoz bude stále, a budou se vozit telefony příslušensvtí včetně pečetí, protože se vozí originály, ne nějaké plagiáty. Pečetě budou myslím jednotné pro všechyn výrobky a země. Pokud by bly pečetě "národní" tak potom ano.

Hm, tak to ale nevidim smysl. Spíš se jedná o zjednodušení pro servisy...

_________________
C35i -> M35i -> M50 -> CX65 -> SX1McLaren -> SXG75 -> HTC HD

http://www.bezysoftware.net

Brew Mobile Commander 2.0
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Whitek
administrátor
administrátor

Založen: 06. 10. 2004
Příspěvky: 1015
Bydliště: Praha 8

41313.42 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 2:24 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

bojler2 napsal:
naka nalepka me naprosto nezajima, tim ze sem otevrel telefon sem se niceho nedopustil, ot je jenom voditko pro opravare aby vedel ze do toho mozna nekdo vrtal. nenechte se zastrasit. nakejma plombama si muzou polepit celej telefon... Shame on you

cituji:
Další pozoruhodnou právní pověrou na poli reklamací je též eventualita zrušení záruky z důvodů jakéhosi nedodržení záručních podmínek, porušení pečeti na zboží apod. Prodávající není oprávněn jakkoli měnit v neprospěch kupujícího jeho zákonná práva vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady zboží. Proto vůbec nepřipadá v úvahu zrušení záruky ze strany prodávajícího jako určitá forma trestu za jednání kupujícího. Není možné říci – či snad dokonce písemně stvrdit – zánik záruky jen proto, že kupující například sloupl pečeť, která se nachází na zadní straně výrobku, na baterii apod. Umístění pečetí může být pro prodávajícího jakýmsi vodítkem: je-li pečeť nedotčena, je jasné, že přístroj nebo jeho část nikdo neotevřel, a proto lze reklamaci bez dalšího přijmout. Pokud je ale pečeť porušena, i tak je prodávající povinen reklamací se zabývat. Odmítnout její vyřízení může jedině tehdy, jestliže prokáže, že kupující reklamovanou vadu způsobil (například zásahem do přístroje nebo jeho nesprávnou obsluhou).

zdroj: www.mobilmania.cz


Zajimave, jen by to chtelo si ten zakon precist cely... Nevite cislo?

_________________


SM
Podpořte SiemensManii | Trička SiemensManie | twitter @VitekJezek


Naposledy upravil Whitek dne pá červen 10, 2005 3:54 pm, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky AOL Instant Messenger MSN Messenger
Njuska
badatel
badatel

Založen: 30. 01. 2004
Příspěvky: 171
Bydliště: Praha

261.00 SMM
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 3:31 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No, moc nevim, co se jeste Siemens snazi - vzdyt uz s mobilama skoncil Sad . Kazdopadne to znamena, ze pokud se mi pod displejem objevi jen smitko prachu, pobezim do servisu a budu zadat servisni vycisteni na zaruku... BLBOST!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bojler
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 10. 12. 2004
Příspěvky: 486

300016.12 SMM

Příspěvky na SM: 110,-
PříspěvekZaslal: pá červen 10, 2005 3:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

koscik napsal:
Muj nazor na vec je nasledujici: Vsechno je vec komunikace a vztahu mezi lidmi. Pokud chodite mezi lidi a nejste pouha troska zirajici na svet zpoza zare elektronu z monitoru, nejni problem si o cloveku od ktereho si chci neco koupit zjistit jakej je. A kdyz prijdu s byt opravnenym pozadavkem na reklamaci ke komukoliv a zacnu se ohanet paragrafama, tak v drtive vetsine udelam veci jen horsi. Kdybych ja neco prodaval a prisel ke me nejaky parchant s vytistenym clankem mavajici prede mnou zalobama a paragrafama tak mu tak zatopim, ze se nestaci divit. Zatopim nemyslim nejaky svinarny, ale vzdyt vite co... Je strasne IN mluvit s ohledem na tuhle problematiku o extremech (totalne zly, neschopny a sprosty prodejce neuzna reklamaci hodnemu modrookemu chlapeckovi ktery si od nej za celozivotni kapesne koupil telefon). Kdyz se ale podivame mezi lidi, tak zjistime ze takovychhle situaci (a situaci pri kterych musime vytahovat paragrafy a zaloby je minimum. Prodejce kterej je svine neprodava tolik jako slusnej a lidi o tom vi. 9/10 prodejcu nejsou idioti a vi, ze kdyz chteji mit uspech tak aroganci nic neziskaji... Ano mnohdy je dobre napr. upozornit treba na reklamacni lhutu, nebo utnout pokusy o zkraceni zarucni doby a tak, ale v zadnem pripade se nevyplati chovat se povysene, arogantne. Jak na jedne strane, tak i na druhe... Slusne nepovysene chovani dokaze vic nez clanek na mobilmanii.


toho parchanta a trosku ste nemusel. tohle se nedela.

ale nechme toho. bohuzel tady ve znojme je konkurence tak mala, ze se prodejci ve velke mire chovaji opravdu jako prasata skoro ve vsech oborech. nezajem o zakaznika, neochota...snad mimo dvou kseftu nezbyva nic jineho nez nakup na internetu.

tim co jsem predtim napsal a vlozil jsem chtel rict, ze ta tiskova zprava ci co to bylo je v podstate fabulace. at mne prosimvas nekdo vysvetli co je to neopravnene vniknuti do telefonu. tohle byl smysl meho prispevku. paragrafy bych samozrejme zacal vytahovat v okamziku kdy by mne nakej opravar rekl ze mne vec neuvede do funkcniho stavu protoze je sloupla naka nalepka. mozna sem to nedokazal dostatecne formulovat. to vam ale nedava moralni pravo mluvit o parchantech a troskach pred notebookem.

nashledanou.

_________________
2002 C35i -> 2003 C55v24 -> 2004 S55v20 -> 2005 S65v58 -> 2006 EL71v38 -> 2007 EL71v45 + S65v58 -> 2008 EL71v45 + S65v58 -> 2009 EL71v45 -> 2010 EL71v45 patches revival -> 2013 dualSIM a konec Siemensu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
koscik
řád zlaté antény
řád zlaté antény

Založen: 09. 12. 2004
Příspěvky: 998
Bydliště: Táborská kolonie

5862.50 SMM
PříspěvekZaslal: so červen 11, 2005 12:35 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

bojler2 napsal:
koscik napsal:
Muj nazor na vec je nasledujici: Vsechno je vec komunikace a vztahu mezi lidmi. Pokud chodite mezi lidi a nejste pouha troska zirajici na svet zpoza zare elektronu z monitoru, nejni problem si o cloveku od ktereho si chci neco koupit zjistit jakej je. A kdyz prijdu s byt opravnenym pozadavkem na reklamaci ke komukoliv a zacnu se ohanet paragrafama, tak v drtive vetsine udelam veci jen horsi. Kdybych ja neco prodaval a prisel ke me nejaky parchant s vytistenym clankem mavajici prede mnou zalobama a paragrafama tak mu tak zatopim, ze se nestaci divit. Zatopim nemyslim nejaky svinarny, ale vzdyt vite co... Je strasne IN mluvit s ohledem na tuhle problematiku o extremech (totalne zly, neschopny a sprosty prodejce neuzna reklamaci hodnemu modrookemu chlapeckovi ktery si od nej za celozivotni kapesne koupil telefon). Kdyz se ale podivame mezi lidi, tak zjistime ze takovychhle situaci (a situaci pri kterych musime vytahovat paragrafy a zaloby je minimum. Prodejce kterej je svine neprodava tolik jako slusnej a lidi o tom vi. 9/10 prodejcu nejsou idioti a vi, ze kdyz chteji mit uspech tak aroganci nic neziskaji... Ano mnohdy je dobre napr. upozornit treba na reklamacni lhutu, nebo utnout pokusy o zkraceni zarucni doby a tak, ale v zadnem pripade se nevyplati chovat se povysene, arogantne. Jak na jedne strane, tak i na druhe... Slusne nepovysene chovani dokaze vic nez clanek na mobilmanii.


toho parchanta a trosku ste nemusel. tohle se nedela.

ale nechme toho. bohuzel tady ve znojme je konkurence tak mala, ze se prodejci ve velke mire chovaji opravdu jako prasata skoro ve vsech oborech. nezajem o zakaznika, neochota...snad mimo dvou kseftu nezbyva nic jineho nez nakup na internetu.

tim co jsem predtim napsal a vlozil jsem chtel rict, ze ta tiskova zprava ci co to bylo je v podstate fabulace. at mne prosimvas nekdo vysvetli co je to neopravnene vniknuti do telefonu. tohle byl smysl meho prispevku. paragrafy bych samozrejme zacal vytahovat v okamziku kdy by mne nakej opravar rekl ze mne vec neuvede do funkcniho stavu protoze je sloupla naka nalepka. mozna sem to nedokazal dostatecne formulovat. to vam ale nedava moralni pravo mluvit o parchantech a troskach pred notebookem.

nashledanou.


Pozor! V zadnym pripade jsem nemluvil o nikom konkretne! Kdo me zna, vi ze rad mluvim obecne... Takze jestli sis to blbe vylozil, tak to znovu preloz.

_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lewa
táta fóra
táta fóra

Založen: 30. 12. 2004
Příspěvky: 1037
Bydliště: ČR -> České Budějovice

7861.00 SMM
PříspěvekZaslal: so červen 11, 2005 4:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Siemens dělá samý kraviny Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Už to nebude taková zábava... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Siemens Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory



Powered by phpBB © phpBB Group