clevis.czSiemensMania | WMmania | VySemNesmite | SiemensMania na Facebooku
EnglishČesky
SiemensMania has a brand new forum
  SiemensMania    Fórum

   Off-line verze  TESTY  Náhradní díly  Podpořte SM  

ÚVOD FÓRUM CHAT
:: Zobrazit téma - Nejkurioznější zážitek s vaším operátorem
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Skupiny uživatelůSkupiny uživatelů   NastaveníNastavení   ChatChat   Přihlásit, pro kontrolu soukromých zprávPřihlásit, pro kontrolu soukromých zpráv 
 BankaBanka   LoterieLoterie   Obchody uživatelůObchody uživatelů   Obchodní důmObchodní dům 

Nejkurioznější zážitek s vaším operátorem

 
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kapitan.Solo
pisatel
pisatel

Založen: 29. 03. 2006
Příspěvky: 282

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 16, 2007 9:54 pm    Předmět: Nejkurioznější zážitek s vaším operátorem Odpovědět s citátem

Nechci být spamerem, ale konečně jsem si vzpomněl na druhé téma, které jsem chtěl od počátku vytvořit. Slibuju, že ať mě již napadne cokoliv dalšího, byť sebelepšího, abych nespamoval, nenapíšu to již. Ale zpátky k tomu tématu. S operátorem se někdy dějí věci. Ať již vám za několik pár zpráv odečtou několik tisíc, či vám z naprosto nepochopitelných důvodů občas zablokují simkartu, pořád se něco děje. Já doslova tyhle zážitky sbírám a někdy je dokonce schválně vyvolávám. Nebo lépe řečeno vyvolával, teď už toho času tolik není. Jednou jsem napsal svému švagrovi z internetu, že mu odečítám všechen kredit kvůli chybě v systému a podepsal jsem se jako Operátor. On zavolal samozřejmě na infolinku, protože číslo se mu zdálo být autentické a tam se dozvěděl, že mu skutečně mají něco odečíst. Nakonec mu skutečně ten kredit odečetli - jednalo se asi o 70 Kč. Když mi to pak řekl, tak mě to samozřejmě doslova a do písmene naštvalo, a proto jsem tam zavolal já a hle: Udělali dvojitou chybu. Nejen, že mu neměli pochopitelně těch 70 Kč odečítat, ale dokonce už předtím chybu udělali a odečetli mu 85Kč. Takže díky mně pak přišel zpět ke svým penězům. Vsadím se, že takových podobných věcí se stala spousta, proto jsem pro takové kuriozity založil tento topic.
_________________
C25->N6510->BoschGSM509->N3210->M55->C72->M65->S75->SX1->N6230. Nyní: Nokia E51(Route66 SW)+2GB MicroSD & Siemens S75 fw 47 + 1GB RS-MMC.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MikeMaster
všeználek
všeználek

Založen: 02. 05. 2006
Příspěvky: 794
Bydliště: Plzeň Telefon:M65 Caged Plasma TnG + CX65 + S65 (zkompletoval jsem řadu x65)

SMM
PříspěvekZaslal: po září 17, 2007 10:59 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No, tak já se s operátorem taky pravidelně pěkně hádám a samozřejmě vždy kvůli financím...

Ale O2 už mi fakt pije krev a tou jejich poslední chybou mi dorazili...
Je to spojené s tím účtem, který jsem psal vedle v topicu... Ale jak to vlastně bylo...

V té době jsem dosti hojně využíval Jimma, jelikož jsme se přestěhovali do rodiného domku a nebyl tam ještě zaveden internet... Využívám paušálních služeb O2 a tudíž sbírám Benefit body (kdo neví co to je, tak jenom stručně - za tyto body si mohu objednat určité odměny, které O2 nabízí). Bodů jsem měl celkem dost a tak jsem si řekl, že by bylo celkem výhodné objednat si balíček 2000Kb GPRS dat/měsíčně (celkem na 3 měsíce).
Službu jsem si objednal, přišla mi potvrzovací SMS, že mi byli odečteny Benefit body a od mého příštího zúčtovací období mohu službu využívat, jak bylo v podmínkách.
Následující měsíc jsem Jimma využíval, co to šlo... Very Happy A tak za měsíc ty 2MB vystačili akorát... Už jsem jen čekal na účet. A ejhle něco přes 1200Kč a samozřejmě více než polovina byla pouze za GPRS a můj objednaný balíček naprosto ignorovali - prý se stala chyba na jejich serveru a služba se mi neaktivovala a pouze mi odečetli Benefit body. Hezký !

Tak samozřejmě infolinka a stížnosti, tam mě nehorázně setřeli, že to je moje chyba, že tato služba se musí objednávat osobně na terminálu O2 (v kamenném obchodě), že mi tam ty jednotky musí přes PC nahrát atd... A přitom v katalogu, který zákazníkům rozesílají o tom nění ani zmínka... No prostě mi dala najevo, že nemám na nic nárok - konec.
S tím jsem se jen tak nesmířil a šel do O2 prodejny tady v Plzni. Vyšla na mě řada zrovna u takové starší paní, které jsem můj problém vylíčil a okamžitě mi napsala, že mi ty peníze vrátí, v příštím účtu jako nedoplatek, že to je hotová věc. Napsala mi faktutu a, že se mám stavit tak za týden a ona mi to potvrdí.

S pocitem vítěztví jsem jel domů. Za týden jsem se stavil opět v té samé prodejně. tentokrát na mě vyšla řada u jiné mladší ženský, které jsem opět musel říkat celý můj problém znovu. Dal jsem sí papír a ona pořád něco dělal na PC. Zjistila si, že jsem volal na infolinku (moje úplně první stížnost) a byli tam nějaké poznámky v můj neprospěch od té operátorky.
Nakonec volala nějaké své kamarádce do Prahy do O2 na osobní číslo a říkala jí opět můj problém. Po asi 15 minutách kecání mi sdělila, že se domluvili, že ta kamarádka si to ohlídá a v příštím měsící budu mít jako přeplatek tu cenu za ty GPRS jednotky. Chtěl jsem nějaké potvrzení, že to je skutečně pravda, ale to mi dát nemohla, protože by to dělat takto neměli. Nevěděl jsem co si to tom mám myslet, ale nezbývalo mi než souhlasit. Ještě jsem prodavačku upozornil, že ta služba byla na 3 měsíce a ona, že to normálně můžu využívat dál, že ona si to pohlídá...

Opravdu v dalším účtu jsem měl přeplatek alespoň 500Kč. Avšak v nedůvěře k O2 už jsem se bál využívat GPRS služby. Něco málo jsem probrouzdal a přesně jak jsem si myslel, za GPRS už jsem zase platil, i když bych měl mít ještě ten balíček... Dlaší stížnost už jsem fakt nepodával...

No tak toto je můj nejkurioznější zážitek s O2. Byli i ostatní jako samovolné změnění tarifu, chyby SIM karet, atd....

_________________
Siemens M65 (motherboard from CX65)+patches+elfs+Caged Plasma TnG
Mp3, MiniGPS, Xtask, TalkPhone, TalkKbd, MenuPusk
Nintendo/GameBoy(Color)/Sega Games
Accesories: Bike-o-Meter, Siemens Mp3 Player USB (MMC-256MB), USB cable DCA-510
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mareka
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 21. 09. 2004
Příspěvky: 416
Bydliště: Prágl

SMM

Příspěvky na SM: 60,-
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 2:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No to já se skoro běžně hádám s operátorem, že jeho síť podporuje určitou službu atd. a on tvrdohlavě mele svou (teda operátorka, u chlapa se mi to ještě nestalo | paradoxně)
Od Eurotelu (když ještě byl) jsem odešel z podobných důvodů jako ve výše uvedeném článku.

Můj poslední zážitek. Chtěl jsem si aktivovat sms gratis od vodafonu.
Ok, splnil jsem všechny podmínky. Přeskočím drobnosti...po 3 dnech volám operátorovi (zvedla mi to ženská ) ) a že mám reklamaci na službu, že mi nepřišla potvrzovací sms a sms wap pust na stáhnutí JAVA aplikace pro posílání těch sms.
Tak se mě ptala a ověřovala no a přišla řada na můj telefon:
OP: Jaký máte telefon?
Já: Siemens M75, sice ho tam nemáte v databázi, ale JAVA a GPRS podporuje.
OP: No ale mi ho tu nemáme v databázi, takže vám na tom stejně JAVA nepojede (jako bych prve mluvil do dubu).
Já: Ten telefon JAVU podporuje, ale já volám kvůli tomu, že mi nepřišla potvrzovací sms o aktivaci a hlásí mi to, že nejsem registrovaným uživatelem.
OP: To vám ji systém neposlal, protože váš telefon nemáme v databázi, že toto podporuje, takže vám to nepůjde. Ale aktivované to tu máte už 3 dny.
Já: Ok, ale systém neví, jakej mám telefon. Pošle to jen na číslo, kde proběhla aktivace. A mohla byste mi poslat ten wap push odkaz na stažení tý aplikace?
OP: Ale váš telefon to nepodporuje.
Já: Jen ten wap push.
OP: Dobrá, už vám to posílám. ... Naslyšenou.
Já: Naschledanou

no a co mi přišlo? normal sms s adresou na stažení, tak si říkám, že aspoň něco. Asi je to pro ty operátory někdy dost těžký poslat blbej odkaz wap push a vyhovět zákazníkovi

_________________
Erics GA628->A1018s->T10->Sie. MT50->CX65->M75fw25+DCA 510+Kingston 512+M65+Bike-o-Meter
Loox 718->Loox N560 Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
Moucha
čestný člen
čestný člen

Založen: 25. 01. 2006
Příspěvky: 2125
Bydliště: C. Budejovice Telefon: HTC Hero

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 2:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Doufam ze s tim nikoho neposkodim, ale nekdo to bude znat
http://youtube.com/watch?v=vNFcB-0QTho

_________________

SM
wmmania.cz
Podpořte SiemensManii
=> HTC Hero, ROM alias HTC Touch
Koukněte co zrovna poslouchám
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Thompson
trvalý ban
trvalý ban

Založen: 23. 07. 2007
Příspěvky: 216
Bydliště: Kyjov Telefon:CX75 black

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 2:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mareka:něco podobného se mi taky stalo taky vodafon ale vzal chlap a ten mi řekl není problém pošlu vám to ještě jednout když se mi to znovu seklo na 92% tak sem tam zavolal že to zase nejde sepseli sme protokol a cenu hry mě odečetli Dancing

Moucha:Mega hrubé ale někdy to tak opravdu vypadá

_________________
S6-ME45-M65+hodně patchů-CX75180mhz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Mareka
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 21. 09. 2004
Příspěvky: 416
Bydliště: Prágl

SMM

Příspěvky na SM: 60,-
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 2:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Jo, na vodafonu jsou aspoň slušný, co se týče chyb a financí, tak jsem s nimi nikdy neměl problém a kdyžm tak se to vyřešilo.
_________________
Erics GA628->A1018s->T10->Sie. MT50->CX65->M75fw25+DCA 510+Kingston 512+M65+Bike-o-Meter
Loox 718->Loox N560 Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu AOL Instant Messenger Yahoo Messenger MSN Messenger
stano.mania
siemensmaniak
siemensmaniak

Založen: 09. 11. 2004
Příspěvky: 2128
Bydliště: okolie Senca (SK)

SMM

Příspěvky na SM: 160,-
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 2:52 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je príklad arogancie hraničiacej s hlúposťou, a nie šialeného zákazníka. Na predajných miestach sú väčšinou bábenky na reklamu a pozerajú na Teba často ako teľa na vráta, to sa mi stalo aj piatok, keď som ich bol pozrieť po roku, a tak som podal aj sťažnosť aj reklamáciu, potom som to dovybavoval telefonicky a bol im po hodinách povedať, nech sa doškolia, alebo idú pestovať zeleninu alebo zbierať jablká, ich arogancia je na hranici hlúposti - česť výnimkám Think
Išlo o pomerne jednoduchú vec: mám inkaso na dva paušály, jeden bol uhradený, druhý nie. A tak po splatnosti som kontaktoval banku, ktorá povedala, že operátor neposlal výzvu na platbu.
Zašiel som k operátorovi a ukázal faktúru, jedna z nich je na moju dcéru, kde som ako zákonný zástupca. Slečna sa odmietala so mnou baviť, žiadal som nech si vyhľadajú v systéme notárske splnomocnenia, ktoré som im dal pred rokom. Že vraj ich nevedia nájsť, úhradu som vykonal v hotovosti a dodnes neviem, kde bol problém. Čakám na odpoveď. Brick wall
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mario_liptov
administrátor
administrátor

Založen: 06. 09. 2004
Příspěvky: 2275

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 3:27 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja som mal problem z oranzovym operatorom, kde mi odysla karta PRIMA, ktoru som dostal ako darcek. Pisal som GENERALOVI, ale na toho som sa nedopisal, len s nejakym cloviecikom. Reklamoval som poskodenie karty, ktore vraj bolo zapricinene mnou.
Takto to bolo:
Siel som osobne do oranzovej centraly v Bratislave a tam ma vyjadrenie technika sokovalo, ze som si ju poskodil ja a ze za vymenu zacvakam 499 Skk. Bol to darcek, tak som kartu chcel mat aj dalej s tym cislom a zacvakal som to (inac vtedy nova prima s kredytom 300Skk stala 299Skk- akcia). ALe vyjadrenie toho cura...ka ma vytocilo. Na karte boli pruzky od kontaktov citaca SIM, kedze vtedy som nevlastnil "100" mobilov ako teraz, tak som karty musel prehadzovat. Ale na to kaslat. Samozrejme, ze ked som prisiel domov hned som pisal GENERALOVI, ze co je vo veci a aky su "PERFEKTNY" podnik, ktory vyjde v ustrety zakaznikovi. Ani sa to k nemu nedostalo, len mi odpisal nejaky suplikant, ze to dali na reklamacne oddelenie. To ste mali vydiet tu komunikaciu (asi 20 mailov tam a spat). Vysledok: vasa karta je uz po zarucnej dobe, lebo na nu sa vztahovala zaruka 1,5 roka. Povedal som si, cura...ci. A kaslal som na to. Co ma dorazilo je vsak toto: tu kartu som pouzival uz iba na prijem, lebo som dal cislo hodne ludom, aby mi nemuseli volat na TM z inej siete. Neustriehol som si rocne dobitie a ako viete maju poslat SMS o bliziacom sa vyprsani platnosti karty tyzden pred tym, ako vyprsi kredyt. Mne tu SMS poslali 3 dni po skonceni platnosti. HA. Este som sa snazil nieco zachranit volanim na infolinku, ale prd...

Protiklad: neter si zablokovala nejako SIM kartu a to az tak, ze mobil vypisal odmietnuta SIM, tak som siel do T-mobile povedal som v com je problem a pani vravi, ze je bloknuty PUK, ja jej ze neni mozne, chvila natahovania v zartovnom tone a vravi OK vymenime. A bolo. Nova karta to iste cislo ten isty kredyt ziadny poplatok. Vsio v pariadke.

Samozrejme spytal som sa aka je zaruka na kartu a jej odpoved bola, ze kym je karta aktivna tak je v zaruke.
Som rad, ze v TM (predtym ET) som uz pomali 10 rokov.

Este pikoska: Raz som volal na sluzby zakaznikov chcel som aby mi dali na rychly net nejaku dobru ponuku. Vravi, ze to je len na vzajomnej dohode, ale vraj len u dobrych a dlhodobych zakaznikov. Tak som jej povedal nech sa pozrie od kedy som tam ja. Pozrela a teraz budem citovat: "Vy ste u nas zakaznik LEN od roku 1998", to ma dobre vytocilo a vravim jej: to Vam je 8 a pol roka "LEN"? Sak vtedy ste spustili GSM siet. Hned sa mi ospravedlnovala, ze to tak nechcela povedat, ale zle to vyznelo.

_________________
S6->N5110->N6110->S55->SE630->C65->CX65->C75->CX75->SX1->S65->ST55->SL65->S75->SL75->EF81->S68->EL71Black->EL71Silver->SXG75->C902->HTC Desire->SAMSUNG GALAXY SIII...?

Tak tam sem taky (Ne)byl...
Keď môžem, pomôžem.
Zeptejte se mne na co chcete, ja Vam na co chci odpovim. Donutil
SMwmmania.cz
Podpořte SiemensManii | Trička SiemensManie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kozino
věrný diskusník
věrný diskusník

Založen: 04. 04. 2006
Příspěvky: 429
Bydliště: Piešťany

SMM

Příspěvky na SM: 160,-
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 4:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja mam takýto zážitok s prepisom paušálu na nového účastníka. Prišli sme na predajňu, všetko prebehlo OK a že to bude do 3 dní hotové... Keď som sa išiel za mesiac opýtať prečo prišla faktúra na starého účastníka a nie na nového tak zistili že žiadny prepis neprebehol... tak to znova poslali do Bratislavy, že teraz to už bude OK. Samozrejme nebolo. Rovnaká situácia sa opakovala aj ďalší mesiac. Nakoniec sa to podarilo asi po 4 faxoch do Bratislavy a niekoľkých volaniach na zákaznícku linku T-Mobilu. Prepis ktorý mal byť hotový do troch dní dokázali vybaviť za tri mesiace! A keby som nebol skoro každý týždeň osobne sa informovať na predajni v akom je to štádiu tak by to nebolo spravené ani do teraz. Hlavne že ma všetci v T-Mobile ubezpečovali že ma chápu ale že nemôžu nič urobiť lebo ešte nie je nové fakturačné obdobie... . Tož taká starostlivosť o zákazníka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SPIKEBOY
čestný člen
čestný člen

Založen: 30. 05. 2006
Příspěvky: 2742
Bydliště: NZ, Slovensko

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 4:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Mať tak vaše problémy a prezidentov plat . Ja sa nemôžem sťažovať na nič Applause Dancing (zatial Laughing )
_________________
SM
Podpořte SiemensManii|C35i-S65|Pravidlá SiemensManie
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
stano.mania
siemensmaniak
siemensmaniak

Založen: 09. 11. 2004
Příspěvky: 2128
Bydliště: okolie Senca (SK)

SMM

Příspěvky na SM: 160,-
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 5:14 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Táto téma je zaujímavá, bolo by to dobré po čase dať to dohromady a poslať operátorom - všetkým, lebo potrebujú ešte veľa urobiť preto, aby takéto problémy neboli Angel
Zo svojich cca 8-ročných skúseností som aj ponúkol určitý spôsob externej spolupráce na naprávanie chýb, ale nejavil záujem žiaden z operátorov na Slovensku. Rolling Eyes
V serióznych podnikoch je určitý kódex správania sa ku zákazníkom, ale operátorov zaujímajú skôr zisky, a potrvá im kým pochopia zásadu dobrých bankárov, že najcennejšia devíza je dôvera zákazníka. Shame on you
Najväčší problém o všetkých operátorov, ale aj plynární, elektrární je, že špecifické situácie by sa vedeli riešiť dohodou a vyjasnením za pár minút, ale možnosť osobnej konzultácie s nejakým vyšším vedúcim NIE je možný, jedine na predajni a plynári, elektrikári na niektorých miestach jedine cez telefón.
Zo slovenských operátorov aj keď s problémami taktiež, ale dosť víťazne vyšiel T-Mobile, keď v ankete spokojnosti predbehol Orange, a O2 sa len učí.
Ale mojou zásadou je nedať sa a naprávať nedostatky okolo nás, lebo inak by ľudstvo stále behalo po stromoch ako opice a stačili by im banány. Hand
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sh@dy
táta fóra
táta fóra

Založen: 26. 01. 2005
Příspěvky: 1275
Bydliště: Svidník

SMM
PříspěvekZaslal: ne září 30, 2007 5:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

No ja mam s T-Mobilom dobre skusenosti (aj vseti blizky pouzivaju T). A kurioznu situaciu som zazil len raz:
Bolo to uz davnejsie... Oco si vzal pausal a mal ho este len par mesiacov, ked mu prisla faktura. A na nej bolo zarazajuce jedno cislo, suma k uhrade! Asi nikto z vas teraz necaka, co tu napisem... Bolo tam nieco cez -90 000! Nie, nezmylil som sa v tom minusku, ono to tam vazne bolo Very Happy Z uctu nestiahlo nic. Normalne to vyznelo tak, ze (vtedy este) Eurotel ocovi dlzi prachy Po mesiaci sa ta suma zial zase odratala + odratalo este niekolko korun navyse, ako "poplatok za omeskanu platbu" alebo nieco take. Oco volal na infolinku a tam vysvetlili, ze niekto zaplatil vopred, aby potom uz nestahovali peniaze z uctu (asi po zvlastnej dohode) a ten, co to zadaval do systemu, sa zmylil a zadal ocove cilo zakaznika. Po mesiaci na to prisli, tak to dali do poriadku, ale kedze akoby stornovali ocovu predchadzajucu fakturu, tak v systeme mali, ze ju neuhradil. Vsetko sa vyriesilo do 5 min. a ako ospravedlnenie este odratali nejaku sumu...

_________________
A35 -> C35i -> M35i -> C60 +4.14MB+patche -> C62 -> C65 - CsL65 +patche+elf - novy displej //DEAD CPU Sad -> C75 fw22+elf -> nokia 6300 + SIEMENS C65
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Odpovědět na téma    Obsah fóra -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory



Powered by phpBB © phpBB Group